reklama

ako som sa rozhodla povedat konecne nie

Sladke kvapky dazda sa privetivo pytali  spomedzi mrakov, ktore nad mestom rozhadzovali siete depresii a melancholie ....a pri caji a suchom pecive preverujem svoje JA.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Poznate to, v rannom detstve nas ucili co sa slusi a co nie , a iba od osobnosti dietata a jeho vyvinu, od samotnej sily duse a obrany zaviselo , ci dieta pojde po dobrej ceste , tej nie celkom cistej ale s hranicami , alebo si vyberie cestu , kratku , spinavu , plnu adrenalinu a skazy .Ale o tomto nechcem...vratim sa teda spät.

Bola som ucena pokore, vazit si malo a tesit sa zo vsetkeho co prislo, skoro zivot podla pouciek dospelych a ich znamich, rodinnych prislusnikov.

A tak som vsade poslusne kyvala hlavou , nechavala zo seba strhnut vsetko to co bolo treba, rozdala som i posledne , pomohla i tym, ktori si to vazili, ale i tym, ktori z toho vedeli tazit .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vsade som bola , kde bolo treba, ostala som, kde bolo treba ostat, prilozila ruku tam, kde bolo treba ....nie , mylis sa ..nie ako misionar, lebo ten siel s cielom...ja som ciel nemala ...hnali ma poucky a rady do zivota ,...ked budes potrebovat ..ono sa ta pomoc vrati ...

A dnes ...., v sere a pritmi vyspeleho uvazovania ... VRAVIM –Kricim bez dychu - NIE - NEROBTE TO ..prislo obdobie kedy si musite chranit vlastny chrbat, hajit vlastne blaho a uspokojit vlastne potreby, ak chces rozdat, rozdaj vlastnej rodine ,az potom kamaratom, slova Milujem a LUbim napis skor rodicom ako priatelovi , darceky vyberaj nie podla hodnoty ale podla citu ....  

Barbora Ralbovska

Barbora Ralbovska

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Štvrťstoročné stvorenie s exatným vnímaním vecí Zoznam autorových rubrík:  Na zamyslenieCestou necestouČo ma stretloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu