reklama

Na WC Vás nepustím! Na príkaz riaditeľa....

Je skoro ráno a v kalendári sa na mňa vysmieva poznámka – Výsledky z vyšetrenia .Sadám do auta - smer Poliklinka Tehelná , únavne hľadám parkovacie miesto. Parkujem a stúpam po schodoch do budovy .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (78)
Obrázok blogu

Volám výťah, tlačím 4.poschodie , a cestou hore si vypočujem komentár staršej pani s manželom na ochotu pani informátorky z recepcie. Hm, trochu podráždená...myslím si.

Prichádzam k dverám , kontrolujem čas...a sadnem si .Zaklopem ? Sú už tam ? Nie sú ? Po 10 minútach sa idem prechádzať po chodbe, čítam letáčiky o kvalitách služieb poskytované  našim zdravotníctvom.

 Premohla ma potreba ,ísť na malú potrebu, proste na WC ...Rozhodla som sa zaklopať...na dvere z ktorých z desiatich metrov kričí nápis ..NERUŠTE KLOPANÍM ..... tajím dych ....nik neotvára, i keď počuť listovanie rannými novinami a cvengotu narazenia šálky o tanierik. Vychádzam na chodbu k výťahom a hľadám WC.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Na dverách nápis...Kľúče od WC vám dá Váš ošetrujúci lekár. /keby tak mohli/

Ešte sa nevzdávam ...schádzam o poschodie nižšie, veď mám ešte tri pokusy až na prízemie .Na všetkých poschodiach ten istý nápis ....smutne využívam ešte pár schodov k prízemiu, prichádzam k dverám a víta ma potešujúci nápis...Kľúč od WC je na recepcii.

Delí ma pár metrov....podídem k okienku...

‘’Dobrý deň,,- pozdravím a usmejem sa , so snahou nadviazať očný kontakt, ale pani si hľadí do notesu a len tak mimochodom podvihla zrak do okienka ...

‘‘Môžem Vás poprosiť o kľúč od WC? ‘‘

Pani podišla bližšie , premerala si ma pohľadom , {neviem, či /NE/kontrolovala značky odevu, alebo hľadala či nemám po vačkoch striekačky ....}, a odvetila- ‘‘Kľúč od WC Vám dá Váš doktor, od ktorého sem prichádzate. ’’ Prepáčte , ale moja doktorka , tam zrejme ešte nie je , nakoľko sa dvere dlhšiu dobu neotváraju. S domnením, že po tomto argumente sa jej nahnevaný výraz zmení v anjelský akt s podaním kľúča ,som sa ešte raz uprene pousmiala .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,, Prineste sem zdravotnú kartu, bez nej Vás na WC nepustím ,je to na príkaz riaditeľa, nesmieme sem HOCIKOHO púšťať – odvetila pani a akoby nič opäť sa pohodlne usadila, čakajúc, že snáď z pod bundy vytiahnem osobnú dokumentáciu spadajúcu pod zákon o ochrane osobných údajov.

Ledva som sa nadýchla a s vyplešteným výzorom som sa neveriacky opýtala ,či si nemyslí, že je to prinajmenšom choré aby poliklinika takého charakteru akou je poliklinika Tehelná, bola vybavená 5 sociálnymi zariadeniami ,ktoré sú skôr na heslo ako na kľúč a jeho efektivitu .

Takto po ránu som človiečik celkom nekonfliktný a tak som sa len sama čudovala a zmierila sa s tým, že služby nášho zdravotníctva sú naozaj kvalitné .Aj ten najhorší šenk, krčma či iné pohostinstvo tej najposlednejšej triedy má záchod sprístupnený VEREJNOSTI , a pritom na nich dane neplatíme . Platíme však štátu nie malú daň za poskytovanie služieb v zdravotníctve ....tak milý pán riaditeľ....ani by ma neprekvapilo, keby naozaj niekto potrebu nevydržal ...a nevykonal potrebu kdesi do rohu Vašej útulnej a po dezinfekciách voňajúcej polikliniky .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno by stačilo vybaviť čakárne suchými záchodmi , ako to bolo kedysi ....

Barbora Ralbovska

Barbora Ralbovska

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Štvrťstoročné stvorenie s exatným vnímaním vecí Zoznam autorových rubrík:  Na zamyslenieCestou necestouČo ma stretloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu