reklama

Som nechutne náročná ?

Milý Ježiško , Som síce stará a takéto priania smú písať len detičky, ale dnes , dnes som si to dovolila , ako výnimku .Všetky hmotné darčeky si viem kúpiť sama, keď budem veľká , raz aj na to príde :), ale priala by som si zážitok  na celý život :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Aspoň chvíľu by som videla svet z výšky , z akej naň zhliadaš dennodenne ty ...
len raz ... pozrieť sa tam, kde si ty ...
odkiaľ nás strážiš :)
Prajem si raz lietať s vtáčikmi, raz vidieť skutočnú farbu nebíčka , raz vidieť aký je ten svet malý , a aký je veľký zároveň .


Verím, že jedna jazda stíhačkou to spraví:)

Barbora Ralbovska

Barbora Ralbovska

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Štvrťstoročné stvorenie s exatným vnímaním vecí Zoznam autorových rubrík:  Na zamyslenieCestou necestouČo ma stretloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu